Onze SPOC-dienst (Single Point of Contact) hebben wij beschikbaar om uw ICT-ervaring te verbeteren en te stroomlijnen. Onze SPOC-dienst fungeert als uw enige aanspreekpunt voor alle ICT-gerelateerde zaken, inclusief communicatie met toeleveranciers en andere belanghebbenden. Dit betekent dat u niet langer hoeft te schakelen tussen verschillende contactpersonen of afdelingen en ook geen (technische) kennis te hebben over uw ICT omgeving; wij nemen die verantwoordelijkheid van u over. Vaak zijn er namelijk afhankelijkheden binnen uw ICT omgeving die wij als SPOC kunnen identificeren en mee kunnen nemen in de communicatie naar uw leverancier en andere belanghebbende.

Eenvoudiger

 

Eenvoudige Communicatie: Eén enkel aanspreekpunt voor al uw ICT-vragen en -problemen.

Efficienter

 

Efficiënte Probleemoplossing: Snellere en effectievere afhandeling van incidenten en verzoeken.

Betrouwbaarder

 

Betrouwbare Ondersteuning: Consistente en betrouwbare ondersteuning, ongeacht de aard van uw vraag of probleem.

Zorgelozer

 

Coördinatie met Derden: Wij beheren de communicatie en coördinatie met uw toeleveranciers en andere belanghebbenden.

Specifieke SLA’s en Garantie

De standaard SLA-tijden die wij met u als klant afspreken voor verzoeken en incidenten zijn niet van toepassing op verzoeken die onder de SPOC-functie vallen. Voor de SPOC functie dient u als klant een specifieke SLA af te sluiten bij uw leverancier. De oplos- en reparatietijden vermeld in deze SLA’s zijn dan leidend in geval van discontinuïteit. Heeft u geen SLA afgestemd met uw leverancier, dan zullen de SPOC werkzaamheden op basis van Best Effort worden uitgevoerd.

Verbeterde integratie met ons servicedesk systeem

Voorheen waren we wel SPOC, maar dit was niet geïntegreerd in ons servicedesk systeem. Nu kunnen we daar heldere afspraken over maken en zorgen voor de juiste controle en communicatie. Dit betekent dat we bij onze reguliere SLA-besprekingen ook de rapportage kunnen overleggen van de SPOC-meldingen. Deze rapportages kunnen door u worden gebruikt om de dienstverlening met uw leveranciers te bespreken.

Hoe werkt het?

1: Contact

 U dient een ICT-gerelateerd verzoek of probleem in (ticket).
indien het een leverancier betreft die is geregistreerd met een SLA, wordt deze SLA van toepassing.

2: Analyse

Wij analyseren het probleem en bepalen de beste aanpak.

3: Coordinatie

Indien nodig, coördineren wij de technische aanpak en brengen uw toeleveranciers en andere belanghebbenden samen om het probleem op te lossen.

4: Oplossing

Wij zorgen ervoor dat het probleem snel en effectief wordt opgelost op basis van de afgesproken SLA.

5: Rapportages

Periodiek voorzien wij u van SPOC rapportages.

Neem contact op

 Wilt u meer weten over onze SPOC-dienst of heeft u vragen? Neem dan contact op met ons team. We staan klaar om u te helpen en te zorgen dat uw ICT-omgeving soepel en efficiënt blijft functioneren.
Klik hier voor contactopties.